سرآمد اخبار
معروفخانی
اخبار شرکت ها

تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت ثبت رکوردهای جدید ماهیانه تولید تختال فولادی و آهن اسفنجی

مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت ثبت رکوردهای جدید ماهیانه تولید تختال فولادی و آهن اسفنجی پیام تبریک منتشر کرد. در این پیام آمده است:

سلام علیکم

جهادگران فولاد هرمزگان در عرصه تولید در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، بار دیگر افتخارآفرینی کردند و با خلق رکوردهای بی‌نظیر در تولید محصولات نهایی، برگ زرین دیگری از حیات فولاد هرمزگان را ورق زدند.

حماسه آفرینی و رکوردهای ثبت شده تولید در بهار سال جهش تولید نشان از یک هماهنگی و همکاری عالی میان تمامی واحدهای ستادی و تولیدی می باشد که به تحقق شعار «ما می‌توانیم» منجر شده و نتیجه ای فراتر از استانداردهای تعریف شده رقم زده است.

اینجانب ثبت رکوردهای جدید را به کارکنان زحمت کش و ذی‌نفعان شرکت تبریک عرض نموده و امیدوارم با تامین به موقع انرژی و کاهش محدودیت‌ها در سال جاری بتوانیم شاهد رکوردشکنی‌های پی در پی و جهش خیره‌کننده در تولید فولاد هرمزگان باشیم تا سهمی کوچک در تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ((جهش تولید با مشارکت مردم)) و اعتلای نام ایران اسلامی داشته باشیم.

اخبار مرتبط

آبان ماه پررکورد فولاد هرمزگان

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه: کنفرانس فولادسازی مشوق نخبگان است

میلاد جانه

معاون وزیر صمت: نتایج اولیه اجرای طرح تحول زمین‌شناسی در کردستان از پراکندگی معدنی و وجود ذخایری آهن، طلا و مس خبر می‌دهد

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران اعلام کرد؛ وکالتی کردن حساب مشتریان به صورت حضوری و غیرحضوری برای شرکت در طرح خودروهای وارداتی

میلاد جانه

رشد 33 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با استاندار هرمزگان مطرح کرد؛ تکریم نیروی انسانی، رمز موفقیت فولاد هرمزگان در رکوردشکنی و افتخارآفرینی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید