سرآمد اخبار
گندم
اخبار داغاقتصادبازارها و خدمات مالیکشاورزی

خرید تضمینی گندم به ۵ میلیون تن رسید

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۵ میلیون تن گندم از کشاورزان‌خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰۰ هزارتن رشد داشته است.

عطاءالله هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۵ میلیون تن گندم با ارزش ۸۸ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰۰ هزارتن افزایش داشته است.

او از پرداخت ۳۰ همت مطالبات گندمکاران خبرداد و گفت: تاکنون ۵۸ همت از مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است که انتظار می رود طبق وعده مسئولان هرچه سریع تر پرداخت شود.

هاشمی ادامه داد: خوزستان با یک میلیون و ۶۵۰ هزارتن، گلستان ۹۷۰ هزارتن، فارس ۵۴۰ هزارتن و ایلام ۳۰۰ هزارتن رتبه های اول تا چهارم تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با اصلاح روند پرداخت و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم از ۱۲ میلیون تن فراتر رود که در این صورت نیازی به واردات حتی یک کیلو گندم نداریم.

اخبار مرتبط

فرشاد مومنی: 90 درصد شعارهای انقلاب، اعتراض به نابرابری، بی عدالتی و تبعیض بود / به بهانه پایان برنامه ششم منع واردات کالاهای قابل تولید در ایران را برداشته اند

میلاد جانه

نتایج مرحله سوم فروش خودرو سامانه یکپارچه اعلام شد

میلاد جانه

پایان بورس امروز 13 آبان 1402 /ریسک جنگ از سر بازار سهام برداشته شد

میلاد جانه

کاهش قیمت ۲ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار

میلاد جانه

سازمان بورس مکلف به ارائه اطلاعات مربوط به افزایش سرمایه به صورت الکترونیکی شد

میلاد جانه

خرید گندم به مرز ۵۰۰ هزار تن رسید

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید