سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

رونمایی از سامانه مصاحبه آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی توسط همراه اول در تلکام 2024

میلاد جانه

صورت‌های مالی این بانک به تصویب مجمع رسید/ رشد 308 درصدی سود خالص بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: 40 هزار فقره تسهیلات 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز شد

میلاد جانه

حضور بانک آینده در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت، سنگ‌های قیمتی و صنایع وابسته

میلاد جانه

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

میلاد جانه

حضور همراه اول در کیش‌ اینوکس 1403 با هدف گسترش فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید