سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

سلسله افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ یکی پس از دیگری

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: فولاد هرمزگان مرکز ثقل طرح‌های توسعه‌ای ما خواهد بود

میلاد جانه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس دستگاه‌های اجرایی را برای بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برخط می‌کند

میلاد جانه

آبان ماه پررکورد فولاد هرمزگان

میلاد جانه

تهیه نقشه لرزه‌ زمین‌ساخت کشورهای منطقه اکو توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی ایران

میلاد جانه

همزمان با ولادت مبارک حضرت امام رضا (علیه السلام)؛ گسترش خدمت رسانی با افتتاح شعبه جدید بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید