سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: تقویت برند فولاد هرمزگان در دنیا با اجرای طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

میلاد جانه

معاون وزیر صمت: پایدارسازی و افزایش درآمد حقوق دولتی معادن از راه شناسایی و اکتشاف ذخایر بزرگ معدنی امکان‌پذیر است

میلاد جانه

معاون مدیرکل دفتر زمین‌شناسی، مهندسی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: فرونشست با نرخ متفاوت در دشت‌های کشور در حال پیشرفت است

میلاد جانه

رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان شکسته شد

میلاد جانه

با همکاری سازمان زمین­‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور صورت گرفت: انتخاب سومین میراث زمین‌‏شناختی ایران در دومین دوره گزینش ۱۰۰ سایت برتر جهانی اتحادیه بین‌المللی علوم زمین (IUGS) در بوسان کره‌جنوبی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید