سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

توزیع مازاد سود معاملات سهام صندوق گسترش فردای ایرانیان

میلاد جانه

برترین نشان مسوولیت اجتماعی به همراه اول رسید

میلاد جانه

با تاکید بر بارش‌های اخیر مدیرکل دفتر مخاطرات سازمان زمین‌شناسی مطرح کرد: تنها راه مدیریت پدیده‌های طبیعی، سازگاری با آنهاست

میلاد جانه

تاکید نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اعلام وضعیت فرونشست در تهران توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

میلاد جانه

بررسی رفتار زمانی-مکانی فرونشست شهر کرمان با استفاده از تداخل‌سنجی راداری انجام شد

میلاد جانه

نخستین روز از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متافو با حضور فعال فولاد هرمزگان پایان یافت

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید