سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از واحد فولادسازی مطرح کرد: همدلی، رمز موفقیت فولاد هرمزگان در رکوردشکنی و افزایش تولید

میلاد جانه

رئیس واحد آهک و حمل مواد شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات واحد آهک

میلاد جانه

با حمایت فولاد هرمزگان انجام شد؛ رونمایی از تجهیزات آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان

میلاد جانه

غرفه بانک آینده در نمایشگاه صنعت پلاستیک، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، «غرفه نمونه» شد

میلاد جانه

گذاری تدریجی بر تاریخ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور “به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس”

میلاد جانه

صادرات پارس، 40 درصد افزایش یافت/ رشد 14 درصدی درآمد عملیاتی پتروشیمی پارس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید