سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

معاون وزیر صمت: ایران از نظر مواد معدنی همانند اقیانوسی با عمق کم است/آنچه که تاکنون اکتشاف کردیم همخوانی با شرایط کشور ندارد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک‌آینده در پنل تخصصی افتتاحیه دهمین رویداد بزرگ تراکنش ایران عنوان کردند؛ بانک‌آینده با تمام ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت می‌کند

میلاد جانه

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در برنامه زنده صبح بخیر ایران: با تمرکز به بخش معدن فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جایگزینی معدن به جای نفت محقق خواهد شد

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه کمیته مدیریت ماهانه مطرح کرد: رشد تولید همراه با افزایش سرعت طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

بازدید معاون اول رییس‌جمهور و وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول

میلاد جانه

بنیاد شهید استان کردستان از بانک آینده تقدیر کرد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید