سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

خودکفایی بانک آینده در ناوگان پول‏رسان و پشتیبانی خودپردازها

میلاد جانه

فصل جدید در راهبری بانک آینده

میلاد جانه

در سال 1402 محقق شد؛ تحقق 100 درصدی تعهدات بانک آینده در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری

میلاد جانه

با هدف بهره‌برداری معدنی، اقتصادی و زیست‌محیطی سواحل و محدوده‌های دریایی: طرح تحول زمین‌شناسی دریایی استان گیلان به ایستگاه آخر می‌رسد

میلاد جانه

معاون مدیرکل دفتر فرآوری و کانه‌آرایی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: هدف‌گذاری تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴/ذخیره سنگ آهن کشور حدود ۳.۵ میلیارد تن است

میلاد جانه

فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید