سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

صورت‌های مالی سال 1397 بانک آینده در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده تصویب شد

میلاد جانه

بانک آینده 12 هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

میلاد جانه

خبر خوش برای سهامداران: بازگشت نماد بانک آینده «وآیند» به تالار معاملات بازار بورس

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح کرد: فولاد هرمزگان، درخشان‌تر از سال‌های گذشته

میلاد جانه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور

میلاد جانه

تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید