سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

رشد 2.5 برابری پرداخت وام ازدواج و فرزند‌آوری در بانک‌ آینده

میلاد جانه

تأکید مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر توسعه تعاملات این بانک و بازار سرمایه

میلاد جانه

کاربران سامانه “فرا رفاه” بانک رفاه کارگران تسهیلات غیرحضوری دریافت می‌کنند

میلاد جانه

رئیس سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: ایران پنجمین قدرت معدنی جهان/ تاکنون فقط ۲ درصد از گنجینه‌های معدنی ایران کشف شده است

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: 40 هزار فقره تسهیلات 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز شد

میلاد جانه

انتخاب نماینده سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی ایران به عنوان عضو شورای اجرایی اتحادیه بین‌المللی علوم زمین در بوسان کره‌جنوبی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید