سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

مشارکت فعال بانک آینده در «ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات»

میلاد جانه

در سال 1402 محقق شد؛ تحقق 100 درصدی تعهدات بانک آینده در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری

میلاد جانه

حضور بانک‌آینده در نمایشگاه تخصصی قهوه ایران

میلاد جانه

حضور فعال بانک آینده؛ در «بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری»

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: حمایت بانک رفاه کارگران از واحدهای فعال در صنعت نفت، ‌گاز و پتروشیمی

میلاد جانه

نرخ حق‌الوکاله بانک رفاه کارگران در سال 1404 تعیین شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید