سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

بانک آینده موفق به اخذ مجوز دو صندوق سرمایه گذاری از بانک مرکزی ج.ا.ایران شد

میلاد جانه

در هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛ فولاد هرمزگان سه رتبه نخست و دو رتبه دوم را کسب کرد

میلاد جانه

“آبانک” بانک آینده تندیس محصول برتر سال ۱۴۰۲ را کسب کرد

میلاد جانه

آغاز عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ ۳۰ درصد در شعب بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

قدردانی کانون عالی بازنشستگان از بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

فرصت بهره‌مندی از 10 گیگابایت اینترنت هدیه برای مشترکان غیرفعال همراه اول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید