سرآمد اخبار
هواشناسی
اخبار داغسلامت و رفاه

وزش باد شدید و رگبار در نیمه شمالی کشور /تهران بارانی است

امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین البرز، تهران و شمال استان‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

امروز با ادامه فعالیت سامانه موسمی، در برخی مناطق فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب یزد و غرب و جنوب اصفهان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که احتمال خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه البرز وجود دارد.

سه شنبه در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه تا جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که از امروز تا جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

اخبار مرتبط

پیش بینی وضعیت بارندگی در کشور تا پایان هفته

میلاد جانه

بارش باران و وزش باد شدید در نیمه شمال شرقی کشور

میلاد جانه

گزارش هواشناسی امروز 29 مرداد 1401؛ هشدار وقوع سیل در ۹ استان

میلاد جانه

هشدار هواشناسی؛ یخبندان پاییزی در راه است

میلاد جانه

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج

زینب یزدانی

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید