سرآمد اخبار
ترافیک تهران
اخبار داغ

پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در هفته نخست مهر

جلسه نخست «استقبال از مهر ۱۴۰۱» در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و در آن به مباحثی همچون پیش‌بینی ۳۰ درصدی افزایش ترافیک در هفته نخست مهر، راه‌اندازی اتوبوس مدرسه به صورت آزمایشی از ابتدای مهر، روند اخذ معاینه فنی سرویس مدارس و … اشاره شد.

به گزارش ایلنا، جلسه نخست «استقبال از مهر ۱۴۰۱» در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد. سید ابوالفضل موسوی پور جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور آماده باش صد در صد ستادی و انتظامی دارد، افزود: سرویس مطلوب به کاهش ترافیک کمک می‌کند. ظرفیت بزرگراه‌ها محدود است و همه می‌خواهند که با خودرو تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به اهمیت سرویس مدارس برای کاهش ازدحام گفت: اگر تمهیدات برای سرویس مدارس از الان انجام نشود، همه در روز اول مهر می‌خواهند که از خودروی شخصی استفاده کنند.

موسوی پور در ادامه عنوان کرد: معمولا در هفته نخست بازگشایی مدارس، ۲۰ درصد به ترافیک عادی شهر اضافه می‌شود اما پیش بینی ما بیش از ۳۰ درصد است. استفاده از خودروی شخصی و خودروهای تک سرنشین سبب می‌شود که ترافیک در هفته اول مهر بیشتر شود.

وی با تأکید بر اینکه سرویس مدارس باید از روز نخست اجرا شود، گفت: همچنین باید برچسب سرویس مدارس و اطلاع رسانی آن از چند روز قبل از آغاز مدارس انجام شود.

نداشتن برچسب سرویس مدارس باعث جریمه نخواهد شد اما نداشتن معاینه فنی و تخلفات نظیر نبستن کمربند ایمنی و … از روز نخست مهر به شدت برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط

خبر مهم آموزش و پرورش درباره ساعت فعالیت مدارس

میلاد جانه

محورهای شمالی کشور همچنان زیر بار ترافیک

میلاد جانه

اعلام محدودیت ‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

میلاد جانه

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

میلاد جانه

سهمیه سوخت سرویس مدارس اعلام شد

زینب یزدانی

تاکسی‌های اینترنتی حمل و نقل دچار اختلال شدند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید