سرآمد اخبار
شیبا-اینو
اخبار داغارز و طلا

شیبا اینو تبدیل به محبوب‌ترین ارز دیجیتال هفته‌ اخیر در جهان شد

شیبا اینو با پیشی گرفتن از بیت کوین و اتریوم، به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال میان کیف‌پول‌های جدید انتخاب شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای و کیف‌پول‌های ارز دیجیتال در طی هفته گذشته، ارز دیجیتال و میم‌کوین مشهور شیبا اینو به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در جهان میان کیف‌پول‌های جدید شناخته شده است.

شیبا جلوتر از بیت کوین و اتریوم

با وجود اینکه حوزه بانکداری برای افراد غیرمتخصص موضوعی کسل‌کننده است، اما با تکنولوژی بلاکچین و ظهور ارز‌های دیجیتال،مسائل مالی نیز برای افراد غیرمتخصص به موضوعی جالب تبدیل شده است.

با شنیدن عبارت‌ «محبوب‌ترین ارز دیجیتال» در طی هفته گذشته، ذهن اکثر افراد به سمت ارز دیجیتال مشهور و ایده ساتوشی ناکاموتو، یعنی بیت‌ کوین می‌رود. دومین ارز دیجیتال محبوب در جهان بر اساس ارزش بازار یعنی اتریوم (ETH) نیز به عنوان محبوب‌ ترین ارز دیجیتال هفته گذشته انتخاب نشده است.

محبوب‌ترین ارز دیجیتال در کیف‌پول‌های جدید

شیبا اینو (ShibaInu) بر اساس داده‌های درون‌‌رنجیره‌ای و اظهار پلتفرم آنالیز داده‌های ارز دیجیتال Nansen، به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در طی هفته گذشته شناخته شده است.

بر اساس آمار این پلتفرم تحقیقاتی، شیبا اینو طی هفته سوم ‌ژانویه ۲۰۲۳ محبوب‌ترین ارز غیر استیبل‌کوین در کیف‌پول‌ها تازه افتتاح در جهان معرفی شده است.

این پلتفرم تحقیقاتی تخمین زده است که در طی این بازه، بیش از ۵۶ میلیون دلار توکن شیبا اینو وارد ۱۲۰۰۰۰ کیف‌پول تازه تاسیس کاربران شده است.

اخبار مرتبط

سقوط بیت‌کوین و صعود اتریوم | آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

میلاد جانه

قیمت بیت کوین پرواز کرد / قدم بعدی چه خواهد بود؟

میلاد جانه

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین/ شرط صعودی شدن بازار ارز دیجیتال

میلاد جانه

آمریکا بازار رمزارز‌های روسیه را تحریم کرد

میلاد جانه

افزایش ۶۸ درصدی درآمد استخراج بیت‌کوین!

میلاد جانه

بیت کوین و ارز‌های دیجیتال به کدام سو می‌روند؟

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید