سرآمد اخبار
کاردانو
اقتصاد

کیف پول‌های کاردانو به‌زودی امکان دسترسی مستقیم به برنامه‌های اتریوم را خواهند داشت

زینب یزدانی

کاربران کاردانو به‌زودی می‌توانند با استفاده از کیف پول‌های آدا به قراردادهای ماشین مجازی اتریوم دسترسی داشته باشند. این قابلیت جدید با استفاده از شبکه میلکومدا (Milkomeda) امکان‌پذیر خواهد شد که امکان اجرای برنامه‌ها در دیگر بلاک چین‌ها مانند کاردانو و الگورند را در شبکه اتریوم فراهم می‌کند.

به گزارش سرآمداخبار، سباستین گیلمو، مدیرعامل میلکومدا در دراین‌باره گفت: «کاردانو، نه‌تنها در ماه آینده به بزرگترین زنجیره‌ ماشین مجازی اتریوم تبدیل می‌شود، بلکه امکان دریافت پاداش سهام‌گذاری نیز به‌زودی فراهم خواهد شد».

مدیرعامل گلکسی دیجیتال: دولت باید از هوش مصنوعی بترسد، نه از ارز دیجیتال

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال در جلسه با سرمایه‌گذاران این شرکت گفت که از میزان تمرکز نهاد نظارتی بر ارزهای دیجیتال به‌جای هوش مصنوعی حیرت‌زده است؛ فناوری که به باور او باعث ایجاد بحران هویت جعلی می‌شود. او توضیح داد که دولت ایالات متحده در تمرکز بر قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال و در عین حال چشم‌پوشی از هوش مصنوعی کاملاً وارونه عمل می‌کند.

با این حال، نووگراتز خاطرنشان کرد که برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین نقش بزرگی در مبارزه با برخی از مسائلی خواهند داشت که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شود.

متامسک شایعات مربوط به تهیه اسنپ‌شات در ۳۱ مارس را تکذیب کرد

تیم توسعه‌دهنده متامسک روز گذشته با انتشار بیانه‌ای در توییتر شایعات مربوط به تهیه اسنپ‌شات در ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) یا انجام ایردراپ در آینده را تکذیب کرد و از کاربران خواست تا در روزهای آینده مراقب ‌وب‌سایت‌های جعلی باشند.

این تیم هشدار داد که این شایعات نه تنها نادرست، بلکه خطرناک هستند و فرصتی برای کلاهبرداری و فیشینگ از کاربران فراهم می‌کنند. به نظر می‌رسد این شایعات به اظهارات جو لوبین، مدیرعامل کانسنسیس و یکی از بنیان‌گذاران اتریوم مرتبط باشد که در ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) احتمال انتشار توکن توسط متامسک را تأیید کرد.

مدیر عامل کوین‌بیس: توقف توسعه ChatGPT ایده خوبی نیست

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس اعلام کرد که با ایده توقف توسعه چت‌بات‌های هوش مصنوعی مخالف است. او در توییت اخیر خود نوشت: «هیچ متخصصی برای قضاوت درباره این مسئله وجود ندارد… تشکیل کمیسیون‌ها و بوروکراسی مشکلی را حل نمی‌کند». آرمسترانگ افزود که مانند بسیاری از فناوری‌ها، هوش مصنوعی نیز خطراتی دارد، اما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم، زیرا مزیت‌های آن نسبت به خطراتش بیشتر است.

اظهارات مدیرعامل کوین‌بیس مدت کوتاهی پس از انتشار نامه‌ای سرگشاده بیان می‌شود که خواستار توقف شش‌ماهه توسعه GPT-4 شده بود.

اخبار مرتبط

پیش‌بینی قیمت ۲۰۰ هزار دلاری از بیت‌کوین | قیمت انواع ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

بیت کوین به کانال ۲۱ هزار دلاری سقوط کرد

میلاد جانه

بیت‌کوین بالاترین ارزش ۱۹ ماهه را ثبت کرد

میلاد جانه

پیش بینی قیمت بیت کوین / سطح 28 هزار دلار مقصد بعدی خریداران؟

میلاد جانه

بیت‌کوین به بالاترین رکورد ۱۸ ماه گذشته صعود کرد

میلاد جانه

قیمت بیت کوین دوباره در نزدیکی کانال ۲۴ هزار دلاری

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید