سرآمد اخبار
رمزارزها
اخبار داغارز و طلااقتصادبازاربازارها و خدمات مالیجهان

تداوم انباشت شیبا اینو توسط نهنگ‌ها و توکن‌سوزی /بیشترین رشد شبکه Ape در دو ماه گذشته

میلاد جانه

داده‌های وب‌سایت وال‌استیتس (WhaleStats) نشان می‌دهد که یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم در جهان به اسم بلو‌وال‌۰۰۷۳ (BlueWhale0073) به‌تازگی ۱۴۸,۷۵۲,۳۰۸,۸۶۷ توکن شیبا اینو به ارزش ۱,۶۵۱,۴۸۳ دلار را خریداری کرده است.

داده‌های وب‌سایت شیبابرن (Shibburn) نیز نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۸۰۴,۶۰۶ توکن شیبا اینو سوزانده شده و نرخ توکن‌سوزی این ارز دیجیتال نسبت به یک روز گذشته حدود ۳۵,۵۰۸ درصد افزایش یافته است.

با این حال، در هفت روز گذشته، نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو منفی ۷۵.۳۸ درصد بوده است.

بیشترین رشد شبکه Ape در دو ماه گذشته

توکن Ape که سال گذشته توی همچین روزی حدود 16 دلار معامله می شد تو دو ماه گذشته بیشترین رشد شبکه رو داشته است.

نزدیک به 1142 آدرس جدید امروز ساخته شده که این میزان بیشترین مقدار رشد از 7 فوریه هست با ریزش سنگینی که این توکن از اوج خودش داشته، به نظر میاد طبق بعضی از دیتاها تو رادار آدرس‌های بزرگ قرار گرفته که با شروع روند جدید و تاییدیه قیمتی میشه زیر نظر گرفت.

پس از موج فعالیت کاربران تو ماه مارس، پالیگان به دومین بلاکچین گیمینگ تبدیل شد

پالیگان تو ماه گذشته از Hive پیشی گرفت و رتبه دوم رو کسب کرد چون رشد کیف پول‌های فعال منحصر به فردش به حد بالایی دست پیدا کرد بر اساس داده‌های DappRadar این تعداد UAW‌ها در پالیگان طی ماه مارس نسبت به فوریه 53 درصد افزایش رو نشان میده این رقم متیک رو بسیار جلوتر از Hive و زنجیره BNB میندازه ؛ در حالی که WAX رتبه اول رو با اختلاف داره

آنتونی اسکاراموچی: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار می‌رسد

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار شرکت اسکای‌بریچ کپیتال (SkyBridge Capital)، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار می‌رسد.

او در مصاحبه جدید خود گفته است که حدس می‌زند بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی قرار دارد؛ اما اگر سرمایه‌گذاران از بیت کوین برای یک بازه زمانی چهارساله نگهداری کنند، سود آن بیشتر از هر دارایی دیگری خواهد بود.

شایان ذکر است که او در ماه ژانویه (دی) هم گفته بود در دو تا سه سال آینده قیمت بیت کوین به ۵۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

چند خبر کوتاه از رمزارزها:

-طبقه بندی 15 پروژه برتر لایه 2 اتریوم بر اساس ارزش بازار رمزارزهای Arb, Matic و IMX به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم بر اساس ارزش بازار قرار دارند.

-برای اولین بار، صرافى Uniswap (فقط در اتریوم) در هفته های متوالی حجم معاملات بیشتری نسبت به صرافى Coinbase داشت.

-ارتباط پروتکل Illuminate یک پروتکل وام دهی واقع بر شبکه Ethereum با نرخ ثابت است که برای تجمیع توکن های اصلی و ارائه یک زیرساخت مقیاس پذیر برای نرخ های ثابت طراحی شده است که عمق ترکیبی همه بازارهای با نرخ ثابت و همچنین بهترین نرخ را ارائه می دهد.

-در حالی که بازارهای کریپتو در نوسان بوده اند، برخی از استیبل کوین های غیرفعال در هفته های اخیر بسیار فعال بوده اند.

شبکه PaxosStandard زمانی که بازارها در 11 مارس رشد کردند، میانگین زمان سرمایه گذاری ارزها کاهش یافت و TrueUSD اکنون شاهد تحرکات زیادی است.

-در تاریخ ۱۱ آپریل شبکه Stellar (XLM) ایونت Plan خواهد داشت و از این طریق اتاق بازرگانی دیجیتال میزبان پنل Blockchain For Social Good در واشنگتن دی سی، ایالات متحده است.

اخبار مرتبط

۳ پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین

میلاد جانه

بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری رسید /شیبا آماده برای صعود ۷۵ درصدی

میلاد جانه

پیش‌بینی قیمت احتمالی بیت‌کوین | قیمت ها صعودی می‌شود؟

میلاد جانه

دوگانگی و تردید سهام داران در انتخاب سهام بزرگ یا کوچک

میلاد جانه

افت حدود ۲ درصدی قیمت بیت کوین

میلاد جانه

ریزش بیش از ۳۰ درصدی این ارز دیجیتال

زینب یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید