سرآمد اخبار
بورس
اخبار داغاقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

شاخص بورس درگیر مقاومت مهم

میلاد جانه

در چند روز گذشته شاخص کل بورس درگیر با مقاومت دو میلیون و صد بوده است و در این برهه نیاز به افزایش حجم معاملات برای شکست این مقاومت مهم و تاریخی است.

به گزارش سرآمداخبار، سه موضوع تغییر نرخ تسعیر ارز، افزایش احتمالی قیمت خودرو ، تعدیل در نرخ خوراک فاکتورهای بنیادی مثبتی است که پشتوانه بازار است ولی جریان نقدینگی بسیار مهم هست گاهی اخبار خوب دپو می شوند ولی به دلیل ضعف در جریان نقدینگی سوخت می روند. اما به هر حال در برهه فعلی نیاز به افزایش حجم معاملات داریم.

در مورد گروه خودرو، واگذاری زیر مجموعه ها و افزایش نرخ، مهم ترین اخباری هست که به گوش می رسد در نماد خودرو با نزدیک شدن به معامله بلوکی دوم، مجددا توجه ها به سهم بیشتر می شود بهترین حالت برای خودرو تثبیت بالای دویست و هشتاد هست که از لحاظ تکنیکی بسیار مهم است.

در نمادهای متفرقه دو سهم کپشیر و کقزوی اخبار و تحولات بسیار خوبی در دل خود دارند و هر دو برنامه افزایش سرمایه سنگین دارند.

تجلی به عنوان هولدینگ معدنی، جز شرکت هائی هست که می تواند در بلندمدت با توجه به طرح توسعه ها و برنامه های قوی که دارد رشد صد در صدی را تجربه کند فعلا در حال کف سازی در محدوده دویست و بیست است.

شاخص برای ادامه حرکت باید از مقاومت مهم دو میلیون و صد عبور کند چنان چه قصد ورود سرمایه جدید یا پله دوم به بازار دارید بعد از شکست این مقاومت، شرایط برای سرمایه گذاری امن تر می شود.

اخبار مرتبط

ارزش صادرات غیرنفتی کشور بیش از ۳۶ میلیارد است

میلاد جانه

افزایش بیش از ۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

 امکان تهاتر کالا با بلاروس میسر شد

میلاد جانه

بورس ۲۷ هزار واحد رشد کرد/ شاخص به یک میلیون و ٢٨١ هزار واحد رسید

زینب یزدانی

افت قیمت خودروهای مونتاژی و افزایش قیمت خودروهای داخلی

میلاد جانه

قیمت این خودروی ایرانی ۱۸۵ میلیون تومان ریخت | جدول جدیدترین قیمت‌ها

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید