سرآمد اخبار
بیت کوین
اخبار داغارز و طلااقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در حفظ حمایت 27 هزار دلاری

بیت کوین(BTC)، در حال حاضر درست بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه (DMA) خود در حدود 27,300 دلار معامله می‌شود و گاوها در روزهای اخیر حمایت قدرتمندی را در منطقه 27 هزار دلاری ایجاد کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت بیت کوین در هفته گذشته 9 درصد کاهش داشته و در سطوح فعلی، حدود 12 درصد کمتر از بالاترین سطح 10 ماهه خود قرار دارد.

مطالعه بیشتر: معرفی رمزارز آربیتروم / مزایای تازه‌وارد بازار کریپتو
این روند، بدترین عملکرد هفتگی این ارز دیجیتال از نوامبر گذشته را نشان می‌دهد. این در حالی است که معامله‌گران تصمیم گرفتند در پی رشد بزرگ امسال در میان ابهامات خود درباره چشم‌انداز نظارتی ایالات متحده و روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، سود خود را حفظ کنند.

برخلاف افت شدید اخیر، بیت کوین همچنان حدود 65 درصد در سال جاری افزایش داشته است و اکثر تحلیلگران همچنان ابراز اطمینان می‌کنند که بازار ارز دیجیتال صعودی باقی مانده است.

گفتنی است، تمرکز معامله‌گران در این هفته بر روی موضوعات کلان اقتصادی خواهد بود، از جمله درآمد شرکت‌های بزرگ فناوری ایالات متحده مانند اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل، داده‌های تورم و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، لازم به ذکر است که هر دو این داده‌ها می‌توانند بر انتظارات فدرال رزرو تاثیر بگذارند.

انتظار می‌رود بانک مرکزی ایالات متحده در جلسه بعدی خود، پیش از شروع چرخه کاهش نرخ‌ها تا اواخر سال جاری برای جلوگیری از ایجاد رکود، نرخ بهره را یک گام دیگر افزایش دهد.

پایداری خریداران بیت کوین در سطح حمایت 27 هزار دلار

از زمان شکست روند صعودی در اواخر مارس و اوایل آوریل و سطح 21DMA در هفته گذشته، بسیاری از چارتیست‌ها انتظار تست مجدد مقاومت منطقه 26 هزار و 500 دلاری را داشتند که هنوز کاملاً محقق نشده است.

برخی دیگر نیز چشم به راه بازگشت قیمت به حمایت کلیدی بلندمدت در ناحیه 25 هزار و 200 دلاری بودند.

اما با توجه به تضعیف دلار آمریکا در ابتدای این هفته و کاهش بازدهی آن، به نظر می‌رسد بیت کوین در حال حاضر بالای سطح 27 هزار دلار باقی بماند.

بازگشت سریع قیمت به بالای 30 هزار دلار و یا ریزش قیمت تا سطح 25 هزار دلار، بستگی به چگونگی رویدادهای کلان اقتصادی ایالات متحده در طول این هفته دارد.

با وجود چندین شاخص بلندمدت درون زنجیره‌ای که سیگنال خرید بیت کوین را تقویت می‌کنند و همچنین با تجزیه و تحلیل چرخه بازار درازمدت که نشان می‌دهد، این ارز دیجیتال در مراحل اولیه روند صعودی اصلی خود قرار دارد، خریداران بلندمدت احتمالاً ارزهای دیجیتال خود را حفظ خواهند کرد و در صورت ریزش بیشتر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، در سطوح حمایتی پایین‌تر به دارایی‌های دیجیتال خود اضافه کنند.

اخبار مرتبط

ریزش بیتکوین و سال رکود رمزارزها / معرفی کریپتوهای پرپتانسیل 2022

میلاد جانه

قیمت بیت کوین در یک قدمی کانال ۱۷ هزار دلاری

میلاد جانه

بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری رسید /شیبا آماده برای صعود ۷۵ درصدی

میلاد جانه

سقوط عمق بیتکوین در بایننس ایالات متحده در روزهای اخیر / قرارگیری شاخص ترس و طمع در ناحیه خنثی

میلاد جانه

بیت کوین صعودی یا نزولی؟ /سنگین‌ترین حجم لیکویید معاملات فیوچرز در چند ماه اخیر

میلاد جانه

بیت‌کوین به زیر ۲۰هزار دلار رسید / نشانه‌های منفی در بازار رمزارز

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید