سرآمد اخبار
بیت کوین
اخبار داغاقتصاد

پیش بینی قیمت بیت کوین / سطح 28 هزار دلار مقصد بعدی خریداران؟

به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین در شرایط منعطفی قرار دارد. پس از سقوط اخیر قیمت، این ارز دیجیتال توانسته است از سطح کف قبلی خود جهش کرده و امروز در قیمت 26 هزار و 199 دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، در شرایط فعلی بازار، ارزش کلی بیت کوین به 525.29 میلیارد دلار می‌رسد. باعرضه تقریباً 19.51 میلیون بیت کوینی از حداکثر سقف 21 میلیون BTC در گردش، سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین در شرایط به نسبت منعطفی قرار دارد. داده‌های فعلی CoinMarketCap بیت کوین را در جایگاه شماره 1 خود نشان می‌دهد.

با بررسی چشم‌انداز فنی سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین در تاریخ 14 اکتبر، در تایم‌فریم 4 ساعته نمودار قیمت، نقطه محوری بیت کوین حدود سطح 26 هزار و 400 دلار شناسایی شده است.

از طرف دیگر، بیت کوین می‌تواند مقاومت فوری 28 هزار دلاری را به چالش بکشد. فراتر از آن، دو سطح مقاومت دیگر نیز وجود دارد که باید زیر نظر داشته باشیم. این سطوح عبارتند از: 29 هزار و 62 دلار و 30 هزار و 574 دلار.

 در سمت دیگر روند، بیت کوین می‌تواند حمایت خود را در سطح 25 هزار و 426 دلار پیدا کند و اگر این کف بشکند، حمایت‌های بعدی به ترتیب 23 هزار و 891 دلار و 22 هزار و 876 دلار خواهند بود.

هنگام تجزیه و تحلیل شاخص‌های فنی قیمت، شاخص قدرت نسبی (RSI) روی 45 تعیین می‌شود که نشان دهنده احساسات نزولی در بازار است. شاخص مهم دیگر، میانگین متحرک نمایی 50 روزه  (EMA) است که روی سطح 27 هزار و 200 دلار قرار گرفته است.

از آنجایی که قیمت فعلی بیت کوین زیر اندیکاتور مذکور قرار دارد، این موضوع نشان دهنده یک روند نزولی کوتاه مدت در نمودار قیمت است.

در حال حاضر، سطح 26 هزار و 900 دلار به عنوان یک مقاومت برای بیت کوین عمل می‌کند و از نظر تاریخی نیز الگوی قیمتی قعلی بیت کوین، اغلب مواقع احتمال حرکت صعودی را در صورت شکسته شدن مقاومت پیشنهاد می‌دهد.

در نتیجه، روند کلی سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین در صورتی که قیمت کمتر از 27 هزار و 200 دلار بماند، وارد گارد نزولی می‌شود. با این حال، اگر قیمت از سطح مذکور عبور کند، احساسات بازار می‌تواند به نفع خریداران تغییر کند.

تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین ممکن است در کوتاه‌مدت سطوح مقاومت فوری، به‌ویژه 28 هزار دلار را به چالش بکشد. در ادامه پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت برخی تحلیلگران، پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین سطوح مقاومت فوق‌الذکر را در جلسات معاملاتی آتی خود به چالش خواهد کشید. تا آن زمان، بررسی سطح 27 هزار و 200 دلار برای تعیین ادامه روند قیمت، بسیار حائز اهمیت است.

اخبار مرتبط

تاسیس بانک مشترک میان ایران و عراق در آینده نزدیک

میلاد جانه

فرشاد مومنی مطرح کرد: از هر سه ایرانی، یک نفر در فقر مطلق است!/ یکی گفت می‌خواهم پول نفت را به سفره مردم بیاورم، اما شاخص فلاکت را دو برابر کرد

میلاد جانه

تغییر تاکتیک تریدرها در بازار ارز دیجیتال؛ سبقت تتر از بیت‌کوین

میلاد جانه

امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد

میلاد جانه

تکذیب خبر تغییر شیوه اختصاص بنزین

میلاد جانه

صادرات ۱۱۰ میلیون دلاری پسته ایران در پنج ماه

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید