سرآمد اخبار
شکر
اقتصاد

توزیع بیش از ۶ هزارتن شکر از ابتدای شهریور

رئیس جهاد کشاورزی تهران از توزیع ۶ هزار و ۳۷۰ تن شکر با نرخ مصوب از ابتدای شهریور خبر داد.

جبرئیل برادری گفت:  با هدف جلوگیری از کاهش یا قطع فعالیت واحدهای صنف و صنعت همچون کارخانجات بیسکویت و بستنی و کمک به ادامه روند کار این واحدها به دلیل مشکل در تامین شکر مورد نیاز، اقدام به توزیع این کالای اساسی کردیم.

او افزود: از ابتدای شهریور تاکنون ۶ هزار و ۳۷۰ تن شکر با قیمت عمده در اختیار این واحدها قرار گرفت و  ۷ هزارتن دیگر نیز در حال توزیع است.

برادری از توزیع شکر با قیمت هرکیلو ۲۸ هزارتومان برای مصرف کننده خبر داد و گفت: اکنون شکر موردنیاز خانوار در واحدهای صنفی و فروشگاه ها در حال عرضه است.

او درخصوص آخرین وضعیت بازار کالاهای اساسی گفت: گوشت مرغ به میزان کافی در بازار موجود و با قیمت مناسب توزیع می شود. همچنین گوشت قرمز گوسفندی نیز با قیمت تنظیم بازاری هر کیلوگرم ۲۸۵ هزارتومان درحال عرضه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی قیمت روغن افزود: با عرضه مناسب، هم اکنون بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی در آرامش به سر می برد.

این مقام مسئول تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برای نظارت و تثبیت نرخ کالاها و خدمات و جلوگیری از هرگونه تخلفات احتمالی، تیم‌های بازرسی در قالب گشت مشترک با حضور دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی استان رصد بازار را برعهده دارند.

او با بیان اینکه در آستانه فصل پاییز اجازه هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و خارج از نرخ مصوب داده نمی‌شود، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات با متخلفین برخورد خواهد شد، از کلیه شهروندان نیز تقاضا داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

تخلیه بیش از ۱۱ میلیون کالای اساسی در بنادر کشور

میلاد جانه

دپوی ۳۰۱ هزار تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی/ اتخاذ تدابیر ویژه برای کاهش ماندگاری کالاها

زینب یزدانی

تخلیه و بارگیری ۵۰ میلیون تن کالای اساسی

زینب یزدانی

تخلیه ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار

میلاد جانه

رشد ۲۵ درصدی حمل ‌کالای اساسی نسبت به سال قبل

میلاد جانه

تخلیه ۱۳.۲ میلیون تنی ۷ قلم کالای اساسی در بنادر کشور

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید