سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربورس

گام دوم صعودی با حفظ محدوده حمایتی شاخص کل بورس

میلاد جانه

میلاد جانه
میلاد جانه

شاخص کل بورس امروز 21 آبان 1402 در محدوده دو میلیون و 52 هزار واحد در حال معامله است و چنانچه محدوده حمایتی دو میلیون و سی واحدی را  حفظ کند گام دوم صعودی را بر خواهد داشت.

به گزارش سرآمد اخبار، در نیمه دوم بازار روز شنبه 20 آبان 1402 شاهد افزایش عرضه ها بودیم که البته قسمتی از آن توسط صندوق تثبیت و حمایت پاسخ داده شد و نیاز است تا در برهه فعلی از بازار حمایت شود تا با افزایش تقاضا بازار مجددا نوسان گیران را پشت سر بگذارد.

در گروه بانکی نماد وتجارت با ارزش ذاتی بالای دویست و هشتاد تومان در حال کف سازی در محدوده دویست و بیست است این بانک می تواند از محل تسعیر ارز پانزده تومان سود داشته باشد نماد وبملت همچنان در حال درجا زدن است در حالی که بیشترین منفعت را از موضوع تسعیر ارز می برد البته ناگفته نماند روند وبملت به صورت تاریخی همیشه سنگین بوده است.

همچنین در گروه ساختمانی نماد وساخت با شایعات معامله بلوکی مجددا مورد توجه بازار قرار گرفته است و نماد ثبهساز نیز در این گروه با پتانسیل سود هفتاد تومان به محدوده مقاومتی سیصد و بیست رسیده است و برای رشد باید از پس این مقاومت برآید.

نماد ثاخت یکی دیگر از نمادهای گروه ساختمان با داشتن پروژه های ارزشمندی مثل مگاپارس و نارنجستان، اصلاح عمیقی داشت و در چند روز اخیر توانست بازدهی خوبی داشته باشد خالص ارزش دارایی های شرکت بیش از هشتصد تومان است و با شروع فروش پروژه ها روند اصلی در سهم شکل می گیرد.

همچنین در گروه سرمایه گذاری  نماد وآتی اخبار مهمی در دل خود دارد شرکت قصد دارد دو شیت شیران را واگذار کند که خبر خوبی برای هر دو سهم محسوب می شود از سوی دیگر نماد وبانک نیز درصدد فروش دارایی است و از اولویت هایش فروش شاراک است.

اخبار مرتبط

آغاز نخستین روز معاملات بورس در سال ۱۴۰۲

میلاد جانه

افزایش بیش از ۱۰۰ واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

کف سازی بورس از محدوده های فعلی بازار

میلاد جانه

افت ناگهانی قیمت نفت؛ شوک جدید به گروه پالایشی

میلاد جانه

تثبیت شاخص کل بالای محدوده حمایتی / رشد ۹ هزار واحدی شاخص کل!

میلاد جانه

بازارها یک روز پس از مذاکرات / واکنش عجیب پراید به مذاکرات

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید