سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

ثبت‌نام طرح فروش یکپارچه خودرو با استفاده از حساب وکالتی بانک آینده

میلاد جانه

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدید از غرفه فولاد هرمزگان در نمایشگاه ایران متافو: استان هرمزگان بهترین مکان توسعه صنعت فولاد کشور است

میلاد جانه

با اعلام شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور محقق شد: درخشش کارشناس آزمایشگاه‌ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

میلاد جانه

آغاز عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ ۳۰ درصد در شعب بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

قیمت پایه سهام شرکت توسعه بین الملل ایران‌مال، بیش از 162 هزار میلیارد‌تومان ارزش‌گذاری شد

میلاد جانه

مهلت وکالتی کردن حساب مشتریان بانک رفاه کارگران تمدید شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید