سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سفته الکترونیکی بانک آینده؛ بستری ایمن برای انجام عملیات بانکی

میلاد جانه

طرح تسهیلاتی «نسیم آینده» برای طیف متنوع مشتریان بانک آینده

میلاد جانه

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان در همایش «فولادی شو»: خلا حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در استان هرمزگان با «فولادی شو» پر می‌شود

میلاد جانه

معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: گزارش مقبول عملکرد فولاد هرمزگان برای سال مالی 1401

میلاد جانه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و خیریه اکرام باران رحمت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

میلاد جانه

بازه‌ زمانی 6 ماهه اخیر صورت گرفت؛ عملکرد مثبت بانک آینده در جذب منابع

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید