سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر هشدار داد: بحران آب و خاک و مخاطرات طبیعی انسان و اکوسیستم را به طور جدی به خطر می‌اندازد

میلاد جانه

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: لزوم تزریق به موقع نقدینگی به طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

اسکندری از ریال دیجیتال «آبانک» رونمایی کرد/ شتاب تولید محصولات نوآورانه در بانک آینده

میلاد جانه

ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان

میلاد جانه

«ارمغان» یلدایی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

دکتر بهمن اسکندری، در نخستین نشست هیأت‌ مدیره به‌ عنوان مدیرعامل بانک آینده انتخاب شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید