سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

در حمایت از فعالیت های تولیدی کشور؛ ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تصریح کرد؛ حمایت بانک رفاه کارگران از سرمایه‌گذاران عمانی

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: فولاد هرمزگان مرکز ثقل طرح‌های توسعه‌ای ما خواهد بود

میلاد جانه

ثبت‌نام طرح فروش یکپارچه خودرو با استفاده از حساب وکالتی بانک آینده

میلاد جانه

طی مراسمی با حضور جمعی از مقامات عالی لشکری و اقتصادی کشور؛ اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) بانک رفاه کارگران رونمایی شد

میلاد جانه

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر؛ تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید