سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373

میلاد جانه

در بازه‌زمانی 1402/09/15 تا 1403/03/19 انجام شد؛ برگزاری 4 مرحله مزایده املاک تملیکی و مازاد بانک آینده

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان خبر داد: سرمایه‌گذاری کلان در صنعت فولاد؛ دستاورد بزرگ فولاد هرمزگان

میلاد جانه

بانک آینده نماد شفافیت اطلاعاتی

میلاد جانه

به‌ منظور توسعه همکاری‌های مشترک آزمایشگاهی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران تفاهم‌نامه امضا کردند

میلاد جانه

ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید