سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت بیمه ایران امضا شد

میلاد جانه

دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات بانک‌ها برای مردم بیش از گذشته

میلاد جانه

حضور بانک‌آینده در نمایشگاه تخصصی قهوه ایران

میلاد جانه

آغاز پویش قرعه‌کشی جایزه بزرگ همراه اول ویژه تمامی استان‌ها

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: افزایش پویایی فولاد هرمزگان با اجرای طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

رشد 33 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید