سرآمد اخبار
هواشناسی
اجتماعیچند رسانه هاسلامت و رفاه

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی به جنوب غرب کشور از فردا خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز شنبه (۲۱ بهمن) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکشنبه (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. این وضعیت دوشنبه (۲۳ بهمن) در فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب و غرب کرمان نیز رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: این سامانه سه‌شنبه (۲۴ بهمن) در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان موجب بارش پراکنده شده و سپس از کشور خارج می‌شود.

ضیاییان گفت: چهارشنبه (۲۵ بهمن) مجدداً جوی پایدار در سطح کشور حاکم خواهد بود. شایان ذکر است با توجه به تشدید فعالیت این سامانه بر روی دریا خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان از بعد از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه مواج و متلاطم و جنوب خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان دوشنبه شب طوفانی خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران نیز گفت: آسمان تهران فردا (۲۲ بهمن) کمی‌ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۳ بهمن) صاف در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای -۹ و ۸- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

اخبار مرتبط

پرشدگی سدها به ۴۲درصد رسید/ کاهش ۱۷درصدی ورودی آب به سدها

میلاد جانه

شکار حیرت‌انگیز زنبور عسل توسط گرگ زنبور (تصویر)

میلاد جانه

تداوم بارش در تهران تا فردا

میلاد جانه

مهاجرت تکواندوکار ایرانی به آمریکا

میلاد جانه

هشدار هواشناسی؛ یخبندان پاییزی در راه است

میلاد جانه

برج میلاد در حال محو شدن! +عکس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید