سرآمد اخبار
بورس
اخبار داغاقتصادبازار

پایان بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سهام کوچک و متوسط از بزرگان بازار پیشی گرفتند

سرعت رشد شاخص‌های بورسی امروز کاهش یافت و نماگر بازار سهام رشد بیش از سه هزار واحدی را تجربه کرد. با این حال، وضعیت نمادهای کوچک و متوسط بهتر بود و شاخص‌هم‌وزن را بیش از چهار هزار پله به بالا سوق داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز هم سبزپوش بود و با ورود پول حقیقی مواجه شد. با این حال روند معاملات سهام بزرگ بازار با شتاب روزهای گذشته فاصله داشت. این در حالی بود که معامله‌گران، تمایل بیشتری برای ورود به معاملات سهام کوچک و متوسط بازار نشان دادند.

باید اشاره کرد معاملات امروز بازار سهام در حالی پایان یافت که 52 درصد از نمادهای بازار مثبت بودند و ارزش صفوف خرید هم به 518 میلیارد تومان رسیده بود.

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز با رشد سه هزار و 921 واحدی، معادل 0.17 درصد رشد کرد و به ارتفاع دو میلیون و 316 هزار و 740 واحدی رسید. شاخص هم‌وزن نیز با رشد چهار هزار و 321 واحدی، معادل 0.57 درصد بالا رفت و در سطح 757 هزار و 709 واحد قرار گرفت.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم در معاملات روز جاری به 9.7 میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش چهار هزار و 132 میلیارد تومان معامله شد.

ورود و خروج پول حقیقی

سهام و حق تقدم امروز هم شاهد ورود پول حقیقی بود و 42 میلیارد تومان پول جذب کرد. صندوق‌های درآمد ثابت هم تا این لحظه 116 میلیارد برگه سهم جذب کرده‌اند.

اخبار مرتبط

در انتهای معاملات ثبت شد؛ رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

خط و نشان برای خانه های پردیس | تکلیف خانه های خالی چه می شود؟

میلاد جانه

ثبت بیش از یک میلیون و ۵۹۶ هزار مجوز کسب و کار از درگاه ملی مجوزها

میلاد جانه

پل دوم مرزی ایران و ارمنستان ساخته می‌شود

میلاد جانه

مهلت ارسال صورت‌حساب الکترونیک به سامانه مودیان 21 روزه شد

میلاد جانه

کاهش مدت زمان انتظار کشتی‌ها برای ورود به بنادر

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید