سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

استفاده کارکنان سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها از خدمات سامانه “بتا” بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد

میلاد جانه

قیمت سهام شرکت سنجش امید آینده افشا شد

میلاد جانه

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

معاون وزیر صمت در افتتاح طرح تحول یزد: چالش نیروی انسانی در حوزه زمین‌شناسی/با پایش بهتر تعداد مواد معدنی کشور بیشتر خواهد شد

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس عنوان کرد: فولاد هرمزگان، مصمم به تحقق تولید 10 میلیون تن فولاد در استان هرمزگان

میلاد جانه

مدیر مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی لرستان خبر داد: مشاهده کانی‌زایی‌ مس، آهن، سرب و روی و رگه‌های سیلیسی در چمن‌سلطان استان لرستان

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید