سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

مشاور زیست محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور آخرین یافته‌های گرد و غبار سیستان و بلوچستان را اعلام کرد

میلاد جانه

بانک آینده؛ پیش‌گام در عرصه مسئولیت‌ اجتماعی

میلاد جانه

رشد 270 درصدی گشایش اعتبارات اسنادی داخلی بانک آینده

میلاد جانه

آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

میلاد جانه

«گواهی سپرده سکه طلا»ی بانک آینده، با مزیت‌های ارزشی چندگانه

میلاد جانه

همزمان با ولادت مبارک حضرت امام رضا (علیه السلام)؛ گسترش خدمت رسانی با افتتاح شعبه جدید بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید