سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

آگهی مزایده شماره 39 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده منتشر شد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد؛ اقدامات و دستاوردهای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان: حرکت به سمت فناوری‌های نوین و دیجیتالی شدن اجبار است

میلاد جانه

آخرین وضعیت راه‌اندازی سایت‌های ۵G در ایران

میلاد جانه

در راستای توسعه نظام سلامت کشور؛ مشارکت بانک آینده در ساخت کارخانه تولید داروی سرطانی در استان البرز

میلاد جانه

تقدیر سازمان بسیج سازندگی کشور از مدیریت امور شعب حوزه مرکزی بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید