سرآمد اخبار
صندوق های ای تی اف بیت کوین
اخبار داغارز و طلاجهانسرمقاله

رد درخواست راه اندازی دو صندوق ای تی اف بیت کوین از سوی کمیسیون sec در آمریکا

میلاد جانه

آمریکا همچنان به صندوق های ای تی اف بیت کوین حساسیت دارد و روز گذشته دو صندوق ای تی اف بیت کوین را نپذیرفت که همین خبر هم باعث شد بیت کوین وارد مدار صعودی نشود و همچنان در حال رنج زدن در یک محدوده مشخص باشد.

ظاهرا داستان رد شدن ای تی اف ها از سوی کمیسیون SEC در آمریکا همچنان ادامه دارد این در حالی است که در کشور کانادا چند صندوق ای تی اف بیت کوین مورد پذیرش قرار گرفته است.

صندوق قابل معامله که غالبا با عنوان ETF شناخته می‌شود، یک نوع اوراق بهادار است که فهرستی از چند دارایی با ارزش مانند طلا، سهام، نفت، ارزهای دیجیتال، بیت کوین  را شامل می‌شود.

یکی از عواملی که باعث پذیرفته نشدن دو صندوق جدید ای تی اف بیت کوین از سوی کمیسیون sec  در آمریکا شد مربوط به امضای اخیر جوبایدن در رابطه با قانون گذاری بازار کریپتو کارنسی است.

کاهش حساسیت اروپا و آمریکا نسبت به بازار رمزارها

اتحادیه اروپا و آمریکا در روزهای گذشته سرانجام از سخت گیری های اخیر نسبت به بازار رمزارزها کوتاه آمدند.

از دلایل اصلی اعمال این سخت گیری ها محدود کردن معاملات روسیه در بازار کریپتو کارنسی و فشار بیشتر بر روسیه بوده است که طبق آماری که به دست آمد مشخص شد که بعد از جنگ اوکراین خرید روس ها در بازار رمزارزها کمرنگ تر شده است و این نظریه که روسیه برای دور زدن تحریم ها از کرپتوکارنسی استفاده می کند رد شد و همین سبب شد تا اتحادیه اروپا و آمریکا در روزهای گذشته نسبت به آن حساسیت کمتری از خود نشان دهند.

در حال حاضر بیشترین تمرکز اتحادیه اروپا و آمریکا نسبت به اشاخص ثروتمند و میلیاردهای روسی است که همه اینها فشار روی تا حدودی از روی بازار ارزهای دیجیتال کم می کند.

افتتاح فروشگاه مجازی برند معروف اسکیچرز در متاورس

شرکت اسکیچرز، سومین برند معروف کفش های کتانی در جهان از افتتاح فروشگاه مجازی این شرکت در متاورس خبر داد.

مدیرعامل اسکیچرز هدف از راه اندازی این فروشگاه مجازی را افزایش راه های خلاقانه برای درگیر شدن با مشتریان از این حوزه برشمرد.

اخبار مرتبط

یارانه کدام افراد بیشتر می شود؟

میلاد جانه

ارزش صف های خرید به فروش چربید

میلاد جانه

رشد چشمگیر تولید لوازم خانگی در کشور/ صنعت لوازم خانگی همچنان امیدوار به حمایت دولت

میلاد جانه

شاخص بورس درگیر مقاومت مهم

میلاد جانه

کاهش 7 هزار و 500 واحدی شاخص کل/تداوم خروج پول از بورس

میلاد جانه

دارایی های بایننس توسط SEC فریز شد/ رشد ۴۵۰ درصدی حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید