سرآمد اخبار
صباویژن
اخبار داغفناوری اطلاعات و ارتباطات

تیک آبی؛ برنامه تحلیل اینستاگرام صباایده

سکینه مهرائی

پس از نمایش یک ویدئوی کوتاه، از لوگو و سایت بازطراحی شده صبا ویژن رونمایی شد و پس از آن، پلتفرم تحلیل اینستاگرام با نام تیک آبی به معرفی حضار رسید.

قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر تجاری صباایده با شرح تجربه و تلاش 16 سال فعالیت صبا ویژن در حوزه دیجیتال گفت: صبا ویژن آژانس تبلیغات دیجیتالی هلدینگ صباایده است که از ابتدا با تمرکز بر روی محصولات داخلی مانند میهن‌بلاگ و کلوپ کار خود را آغاز کرد و با مطرح شدن آپارات تبلیغات ویدئویی نیز انجام داد.

محمد ولی‌پور با بیان اینکه اکنون صباویژن رهبر تبلیغات ویدئویی کشور است، خاطرنشان کرد: صباویژن هنگام کار بر روی ویدئو مارکتینگ با مشکل کمبود محتوای تبلیغاتی ویدئویی روبه‌رو شد و به همین دلیل آژانس از نو فرم‌دهی شد

او ادامه داد: با ظهور شبکه‌های اجتماعی جدید صباویژن با طی شش مرحله پوست اندازی توانست به تولید محصول«تیک آبی» دست یابد. نمونه‌ای که  تاکنون مشابه داخلی و خارجی ندارد و آمادگی رقابت در سطح بین‌الملل را  هم دارد.

مدیر تجاری صباایده همچنین گفت: صباویژن پیش از این روی حوزه B2B متمرکز بوده و اکنون به سمت تبلیغات در حوزه B2C رفته است.

در ادامه مدیر مارکتینگ صباویژن با معرفی پلتفرم تیک آبی در خصوص این ابزار جدید خاطرنشان کرد که طراحی و توسعه تیک آبی بیش از یک و نیم سال طول کشیده است.

حمیدرضا سیلمانی گفت: این ابزار در سه قسمت فعالیت دیجیتال دارد و به آنالیز  صفحه  کاربر، رقبا و پیج های تبلیغاتی می پردازد و لیستی از 3500 تبلیغ‌کننده ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: پلتفرم تیک آبی با ۴ الگوریتم شامل:  صفحه بدون عکس پروفایل، صفحه بدون تعامل با پیج مشتری، نام کاربری عجیب و نامتعارف،صفحه بدون پست، فالوورهای روح را شناسایی می‌کند.

مدیر مارکتینگ صباویژن تاکید کرد: حذف کردن فالوورهای روح، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که تیک آبی به مشتریان ارائه می‌کند. از دیگر قابلیت‌های تیک ‌آبی می‌توان به امکانات مختلف برای قرعه‌کشی از جمله قرعه‌کشی در یک صفحه، در یک پست خاص، براساس کامنت یا لایک اشاره کرد.

سلیمانی با اعلام اینکه هزینه استفاده از این پلتفرم ۲۵ میلیون تومان است، گفت: این محصول در قسمت بازخورد آگهی به کاربر نشان می‌دهد، چه تعداد کاربر جدید از یک تبلیغ به شما اضافه شده و لیست فالوور‌ها نیز قابل مشاهده است.

او قابلیت بعدی «تیک آبی» را اینگونه توضیح داد: برای جذب فالوورهای رقبا و نمایش تبلیغ به آنها، تیک آبی فالوورهای رقیب را ارزش‌گذاری می‌کند و با جزئیات اطلاعات فالورهای رقیب را بر اساس ارزشی که برای کسب‌وکار شما دارند، ارائه می‌دهد.

مدیر مارکتینگ صباویژن در پایان از تهیه لیست بهینه به وسیله این پلتفرم خبر داد و گفت: این لیست منطبق بر رفتار فالوور رقیب ارائه می‌شود، برای مثال، کدام فالوور‌ها بازدید ویدئو بالاتری داشته یا کدامشان تعامل بیشتری در استوری دارند.

مراسم رونمایی ابزار آنالیز جدید «تیک آبی» در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن چهارشنبه گذشته 5 مرداد با حضور شکوری مدیرعامل، محمد ولی‌پور، قائم مقام مدیرعامل و مدیر تجاری صباایده و حمیدرضا سلیمانی، مدیر بازاریابی و جمعی از خبرنگاران این حوزه برگزار و به تشریح کاربردی این ابزار پرداخته شد .

اخبار مرتبط

توسعه فیلتر تبلیغات کاهش وزن در اینستاگرام

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید